aki keres, talál

Tankó József

Nagyon kellemes, enyhe kihívásokkal telitűzdelt bringás útvonal ez, mely panorámás útjaival, erdei patakjaival, csak különleges engedéllyel látogatható víztározójával, hosszú lejtőivel, és végül a Szalajka házas pihenőivel valódi élménybringázást biztosít bárki számára!

Római fürdő a Bakonyban
17Km Könnyű Túra

Közepes nehézségű kerékpártúra Eplény és Bakonynána között.

Balatoni hullámvasút
70Km Közepes Túra

Ezt a túrát bármilyen kerékpárral és bármilyen szállással végig lehet csinálni, de mi speciel kipróbáltuk az élvezethalmozást.

#balaton
Tankó József
Kisnánai vár túra
38Km Könnyű Túra

Először azt gondoltam, hogy a köves, sziklás Mátrai erdőknek merész dolog krossz bringával nekivágni! A Csóri-réti víztározó, és a Kisnánai vár mégis könnyen elérhető cél lett.

#kerékpártúra
Simon Ádám

A bringatúrás utazásunkat megkönnyítettük azzal, hogy nem magunknak cipeltük a kerékpárjainkat, hanem a helyi kerékpárkölcsönzőből szereztünk egy-egy Merida montit. A kölcsönző túravezetője egy könnyű családi túrát vezetett nekünk.

Simon Ádám

A 2010-es Bükk Maraton rövidtávját jártuk be, ami akár amatőr versenyzésre, akár közepes erősségű kötetlen túrázásra is kitűnőnek bizonyult.

Ilona-völgyi eltévedés
70Km Nehéz Túra

Jött a gondolat, nézzük meg az Ilona-vízesést Parád mellett. Odáig még nem is volt baj, de visszafelé eltévedtünk...

Kerékpár túra Mátraszentlászlón

Simon Ádám

Hosszú, helyenként erőt próbáló emelkedőkkel, de pazar tájakkal és érdekes úticélokkal tarkított útvonal.

Simon Ádám

Csemegéztünk a Tökmag-malomnál, lebombázott világháborús bunkert néztünk, átkeltünk több kisebb hídon, vadvízi zúgó mellett piknikeztünk és a halastónál megpihentünk...