- Futás
- Hegymászás
- Kerékpár
- Túra
- Sí
Kicsi vagy nagy? Sok-sok kerékpárt tartson vagy egy típusra koncentráljon? Elég, ha webshopon keresztül árul vagy kell, hogy fizikai bolt is legyen?
Mindenkinek más az igénye de, hogy mégis kiderítsük milyen a legoptimálisabb bolt, olvasóinkat kértük meg, hogy mondják el, szerintük mi a legfontosabb.
Túlnyomó többségetek (87,7%) a webshoppal kiegészített üzlethelyiséget tartja a legjobb megtestesülési formának egy kerékpárbolt esetén és mindössze a kitöltők fél százaléka szerint elég, ha csak webshopként üzemel.
A válaszadók kevesebb, mint 5 százaléka szerint nincs szükség szerviz szolgáltatásra, mert magának is meg tudja szerelni, amire szüksége van.
Hogy hol legyen a kerékpárbolt? A legfontosabb, hogy kerékpárral könnyen megközelíthető legyen (63,1%), az se baj, ha van kerékpártároló (49,7% szerint fontos), és többen (36,2%) tartják fontosnak az autóval való megközelíthetőséget, mint a jó tömegközlekedési feltételeket (30%).
A kerékpárbolt méretét tekintve a kisebb a jobb, pontosabban a családias jellegű, átlátható boltokat sokkal többen (70,9%) szeretik, mint a nagyáruház jellegűeket, de ezzel együtt 76,2% igényli a széles márka- és típusválasztékot, a márka/típus-specifikus boltokkal szemben.
Némileg árnyalja a képet, hogy nagyjából fele-fele arányban kapott szavazatot a "minél több kerékpár legyen (akár zsúfolásig) a bemutatóteremben" és a "szellős, jól átlátható bolt legyen" lehetőség.
A válaszadók egy szűk csoportja (5,2%) van annyira céltudatos, hogy pontosan tudja mire van szüksége, a többség viszont igényli, hogy az eladó naprakész tanácsokat és javaslatokat tudjon adni a felmerülő kérdésekre. A válaszadók 70,7%-a számára nem számít a kerékpár márkája, csak a minőség, de a maradék 29,3% szereti a márkaboltokat, ahol egy adott márka összes terméke elérhető.
Ja, és lehetőleg legyen nyitva az átlagos munkaidő után is, hiszen akkor tudják legtöbben elintézni a vásárlásaikat, szervizeléseiket.
Kiegészítők terén legfontosabb a kerék/gumi választék (nyilván az egyik leggyorsabban kopó alkatrészről van szó), szintén fontos a világító eszközök elérhetősége, a ruházat és a szerszám már amolyan "legyen, de nem életbevágó" kategóriába esik és a kerékpáros táskák viszonylag kevesek számára fontos.
Az extra szolgáltatásokat is meglepően kevesen tartják fontosnak, de azért a mobilszerviz és a látványszerviz mellett a közösségépítő eseményeket is pozitívan értékelik. Egyáltalán nem értünk egyet viszont a kávézó sarok alacsony pontszámával, kicsit el is keseredtünk, hogy szinte senkinek nem volt ez fontos :)
Nyilván a kérdőív nem reprezentatív, ám mégis érdekes, hogy 93,2% szerint a minőségért hajlandóak vagytok többet fizetni (persze erősen szubjetkív, hogy ki mit ért a "több" alatt).
··Az alacsony középtalp stabilizálja a lábat, és maximalizálja az erőátvitelt és hatékonyságot.
··A lábat körbeölelő kialakítású felső rész csökkenti a túlnyúlást, és kesztyűhöz hasonló illeszkedést nyújt.
··A hálós/TPU/műbőr felső rész kényelmesen illeszkedik és jobb szellőzést nyújt.
··A Boa® L6 tárcsa gyors és pontos mikrobeállítást biztosít.
··Üvegszál erősítésű talpközéprész az erőátvitelhez.
··Exkluzív, nagy tapadást biztosító, sárlepergető mintázatú Michelin® talp.
··Megerősített stoplirögzítés extrém körülményekhez, 18 mm-es stoplikhoz.
A nyereményjáték szabályzata ITT érhető el: Szabályzat