- Futás
- Hegymászás
- Kerékpár
- Túra
- Sí
Váz | Villa |
Merevfarú, alu normál fejcső Váz rugóstag: 0-120 mm Lock-out: Van, kormányról vezérelhető 9 mm tengely |
RockShox XC30 TK RL, Remote, 100 mm, 9 mm QR Külső csillapítás állítási opció Lock-out: van, kormányról vezérelhető Villa rugóút: 0-120mm 9 mm tengely |
Fék | Váltó |
Tektro Auriga, 160 mm /160 mm hidraulikus tárcsafék 160mm- 160 mm rotor |
Shimano XT |
Hajtómű | Kormány |
Shimano FC-M615 | szélesség: 640-720mm között |
Egy érdektelenül szürke kerékpár, meglepően jó felszereltséggel kategóriájában. Az olcsó bringák legnagyobb hibája szokott lenni, hogy borzalmasan túrázós geometriával rendelkeznek, ami egy kicsit komolyabb terepre már alkalmatlan. A Focusszal ezzel szemben komolyan élmény volt menni. Jó volt felfelé, habár kicsit nehéz, ebben az árkategóriában ez teljesen megszokott, és lefelé is jól irányítható kezes gép. Azt mondanám, olyan bringásoknak, akik most kezdenek el montizni, tökéletes, ár érték arányban kiválló. Egyetlen igazi gyenge pontja a teleszkópja, ami a Rock Shox legolcsóbb darabja, és a mozgása hagy kívánni valót maga után, mégis azt mondom, összességében egy nagyon jó kerékpár. Szintén árkategóriához képest, a Deore integrált hajtás sokat dob az összképen, nem a szokásos négyszögtengelyes hajtómű van benne, ami max egy év alatt megadja magát. A vázról még annyit kell tudni, hogy a nyeregcsőnél van felülhegesztés, ami alapján ez a gép a 100 plusz kilós embereknek a legjobb választás, mert minden alkatrész minőségi, erős, és nem fog eltörni semmi az ember alatt hosszabb használat után sem.
A Focus ezen modelljén már ránézésre is látszott, hogy nem a versenyekre járókat célozták meg vele. Magas cockpit, egyenesebb testtartás és kicsit nagy súly nem válik sportos énének javára. De nincs semmi baj a bringával, ha túrázásról, könnyed/kényelmes családi gurulásról van szó, minimális sportossággal. A Whistler nagyon magas orra és súlya az, ami a sportos énéből elvesz...