- Futás
- Hegymászás
- Kerékpár
- Túra
- Sí
A KTM fejlesztői azoknak az ambíciózus kerékpárosoknak tervezték ezt a modellt, akik csillapíthatatlan vágyat éreznek a folyamatos, újabb és újabb hegyek valamint az úttalan utak felfedezésre. A DiMMiX technológia révén a kerékpár úgy lett kialakítva, hogy elöl 29”, hátul 27,5” méretű kerekekkel lett szerelve – a nagyobb front kerék könnyen átgördül mindenen és jól irányíthatóvá teszi, míg a tömörebb hátsó nagyobb teherbírást nyújt. A meredek ülésszög és az alacsonyan lévő cockpit kombinációja pedig rendkívül jó hegymászóvá teszik. Karbon váz, vázba integrált akkumulátor, nyomatékos Bosch motor, vezetéknélküli váltó és dropper nyeregcső, 170 mm rugóút, valamint vázon belül futtatott fékkábelek teszik a Powlert vérbeli kalandorrá. Lámpával is felszerelhető könyedén! Három változatban lesz elérhető 2020-ban: Sonic, Prestige és Master.
6000 €-tól
A KTM legkisebb rugóutas össztelós e-mountain bikeja kiváló választás minden all mountain kerékpáros számára. 145 mm-es rugóútja, 27,5”-os kerekei, valamint a nyomatékos Bosch Performance Line CX motorja élvezetes és lendületes gurulásokat biztosítanak kedvenc ösvényeiden és utaidon. A vázba integrált 625 Wh-ás akkumulátor révén pedig kellő energiád lesz hosszabb túrák során is. LFC-ready! Három változatban lesz elérhető 2020-ban: 271, 271 Glory, 272 Glory.
4200 €-tól
Ha számít a teljesítmény, akár verseny körülmények között is, akkor mindenképp ismerkedj meg a merevfarú TEAM modellel! Egy versenyen alapelvárás a teljesítmény és robbanékonyság, így ezen modellnél is a vázba integrálták az akkumulátort - ezáltal lentebb került a súlypont, így a kerékpár jobban kezelhetőbb technikás terepen is. A 625 Wh-ás akkumulátor és a Bosch legerősebb, Performance Line CX motorja pedig biztosítja a kellően nagy és kellően hosszú teljesítményt számodra. Akár LFC-ready kivitelben is! Öt változatban lesz elérhető 2020-ban: 291, 292, 292 Glory, XL és LFC.
3560 €-tól
Milyen a kényelmes, környezetbarát és könnyed városi közlekedés? Valahogy úgy nézhet ki, mint a City modell! Szinte karbantartásmentes kialakítás: a bordásszíjhajtás nem csak ultra hosszú ideig bírja, de nem igényel kenést; az agyváltó nem csak nincs kitéve egy sérülésnek, de nem kell olajozni, állítani. A kényelmünket a rugós nyeregcső, a teleszkópos villa, sárvédők, lámpák és a csomagtartó növeli. A vázba integrált akkumulátor, a nyomatékos és mini Bosch motor pedig nagyon esztétikus látványt nyújt. Pattanj nyeregbe, és irány a piaci bevásárlás, találkozó a barátokkal, vagy nap-mint-nap a munkahely!
3500 €-tól
Az e-bike modelleknél az utólagos lámpa felszerelés (már, ha a rendszerhez integráltan szeretnénk használni) mindig problémás. Éppen ezért a KTM fejlesztői kitalálták, hogy a legtöbb modellt már a gyárban bedrótozzák, így tulajdonképpen az eladónak csak a lámpákat kell felszerelnie, ha a vásárló úgy kívánja. Plusz ezen modellek sárvédő- és csomagtartó felszerelés-előkészítéssel is rendelkeznek, melyek további könnyítések a szerelőknek és további öröm a vásárlónak is.