- Futás
- Hegymászás
- Kerékpár
- Túra
- Sí
A Mitas standján az ezévi Eurobike kiállításon láthattunk átláthatóbbá tett monti kínálatot, kényes problémára megoldást nyújtó outi külsőket és a trendek alakulása folytán született új kategóriát is.
A városi e-bike-ok számára tervezték újra az Electront. A korábbi modell 2018-ra új mintázatot kapott, rendkívüli defektvédelemmel és teherbírással. A futófelülete alatt egy 1,5 mm vastag gumiszalag húzódik, míg peremtől-peremig egy extra szövet bújik meg, így bírkózva meg a nagyobb terheléssel. Az Electron a megszokotthoz képest jóval vastagabb, 10 mm magas fényvisszaverő csíkozást kapott (általánosságban 5 mm magas csík szokott lenni) az oldalfalára.
A mountainbike e-bikeok számára pedig érkezik az Ocelot, mely közepesen agresszív mintázatot kapott – XC és túra felhasználásra ajánlott. Az Electronhoz hasonlóan ez a modell is megkapta a rendkívüli defektvédelmet, de a strapabírást növelő extra szövet (ami az Electronban peremtől-peremig tart) csak az oldalfalakat borítja. Mindkét modell 50 km/h sebességig használható e-bikeokon.
A hagyományos mountain bike kerékpárok számára tervezett külsőgumik kínálatát a gyártó egyszerűsítette – kevesebb modell és méret lesz, így a felhasználók számára átláthatóbbá és könnyebbé válik a választás. A felső kategóriás modellekben továbbra is elérhető lesz a TEXTRA technológia, mely rendkívüli defektállóságot ígér... emlékezzetek csak arra, hogy a legdefektelősebb többnapos maratonon, a Cape Epicen egy ilyen technológiájú gumival mentek végig defektmentesen nem is olyan rég!
Az országúti modellek között a legfontosabb újdonság a WELTEX+ technológia. Már korábban is feltűnt a Mitas fejlesztőinek, hogy számos karbonfelni belső peremének kidolgozása nem közelít a „babaposi” simasághoz, és több gumi kiszakadást ez okozta. Éppen ezért találták ki a WELTEX technológiát, melyben egy rendkívül tartós gumírozott szövetréteg védte a gumi peremét. Ezt fejlesztették idén tovább, melyben ez a szövet a teljes gumit átöleli.