- Futás
- Hegymászás
- Kerékpár
- Túra
- Sí
A Velencei-tó körüli kerékpáros útvonal már eddig is remek lehetőséget biztosított, hogy belekóstoljunk a tókerülő kerékpározásba. Akár családosan is teljesíthető, könnyű, de mégis változatos és izgalmas kerékpártúrázáshoz ad lehetőséget, a legnagyobb részén az útburkolat minőségére sem lehet panaszunk.
A tókör apropóján szeretnénk bemutatni a környék további kerékpáros lehetőségeit, amivel kiegészíthető, megspékelhető, még komplettebbé tehető a kerékpáros élmény, hiszen Sukorón keresztül Nadap felé, vagy Kápolnásnyéken keresztül Pázmánd felé is kitekinthetünk, vagy akár egy extra kiskört is tekerhetünk. Sőt, a közeljövőben a régió Magyarország egyik kerékpáros gócpontjává is válhat, köszönhetően a készülő Budapest-Balaton kerékpáros sztrádának és a további kerékpáros fejlesztéseknek.
Hatalmas siker a Magyar Suzuki Zrt. történetében, hogy az Autós Nagykoalíció és a Járműipar.hu által meghirdetett, az Év Magyar Autója verseny első díját 2020-ban a Suzuki SX4 S-Cross nyerte el, míg a Vitara ezüstérmet szerzett. A versenyre a magyarországi autóimportőrök több mint fele benevezte valamelyik 2020-ban fontos autóját. A 39 fős mezőnyből 7 kategóriában hirdettek nyertest, hat díjat a zsűri, a hetediket pedig a közönség szavazta meg.
2020 januárjától az SX4 S-Cross már az új, 48 Voltos technológiával kapható a márkakereskedésekben.
A Suzuki könnyű és kompakt hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott integrált indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik. A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését. Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.
Az SX4 S-CROSS markáns formavilágot képvisel. Szemből és hátulról feltűnő és tekintélyt parancsoló crossover, oldalról sportos vonalvezetésű családi autó. A látványos kialakítás ráadásul funkcióval is párosul. Az áramvonalas tükröknek köszönhetően nemcsak a menetszél zaja csökkenthető, hanem az autó fogyasztása is, hiszen az alacsony légellenállás pozitív hatással van az autó teljesítményére.
Az S-CROSS 2600 milliméter tengelytávolsággal rendelkezik, a karosszéria pedig a maga 4300 milliméterével a hátul utazók számára is tágas teret kínál. De nem csak az utasoknak, a poggyásznak is bőven van hely az autóban. A 430 literes csomagtérben minden holmi kényelmesen elfér, ráadásul a 60:40 arányban osztott hátsó üléstámlák lehajtásával sokféleképpen bővíthető és variálható, amely a még nagyobb csomagoknak is teret biztosít. Ha ez még nem lenne elég, a csomagtérben 12 voltos csatlakozó, valamint a stabil szállításhoz szükséges csomagrögzítő horgok is találhatók.
Az SX4 S-Crossban is elérhető a jól ismert összkerékhajtási technológia. Legyen szó aszfaltról vagy off-road terepről, az AllGrip rendszer bármilyen útfelületen remek menetstabilitást biztosít. A fejlett összkerékhajtási rendszerben négyféle üzemmód érhető el, amelyet a középkonzolon elhelyezett, egyszerűen kezelhető nyomó- és forgókapcsolóval választhat ki a sofőr. Míg az Auto mód alacsony fogyasztást kínál, addig a Sport mód élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsókerékre. A Snow mód nagyobb tapadást biztosít a havas, poros és csúszós utakon, a Lock mód pedig kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy a homok fogságából.
A SX4 S-CROSS népszerűségében nagy szerepet játszik a gépháztető alatt megbújó, nagy teljesítményű, ellenben alacsonyabb fogyasztású és széndioxid-kibocsátású Boosterjet motor, amely csekély fordulaton leadott nagy vonóerejével biztonságos és dinamikus, takarékosan működik és az autópályán is csendes. Az üzemanyag- és energiahatékonyságot tovább növeli a 48 Voltos hibrid rendszer, amelyre a Hybrid Pro 3+7 év garancia érvényes. Ezzel a Suzuki a felmerülő vásárlási kockázatokat szinte a nullára csökkenti. A garancia 3+7 évre, vagy 200.000 kilométerre szól és magában foglalja a garanciát a motor, a turbó, a sebességváltó és a hibrid rendszer elmeinek (hibrid akkumulátor zárlata esetén) meghibásodására.